Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 30 maj 2013 16:28


så då vill jag oxå äta...
Överflytten till valphage har gått fint, de är lite ovana vid att ha yta o vara på men de har redan provlekt med leksakerna o sovit på alla möjliga ställen i hagen...korgen ligger de i om jag lägger dem där...och Dixie verkar oxå nöjd med omställningen. bara Dennis som fortfarande är frustrerad, direkt efter att jag flyttat valparna från lådan i sovrummet så slängde han sig ner i den o snusade raskt igenom varenda vrå för där hade han ju inte fått vara förut   min lille kille som snart blir bästa lekfarbrorn/klätterställning/tuggleksak...

Av Carry Jiewertz Larsson - 30 maj 2013 14:01


Nu har valphagen kommit o jag har monterat den o placerat den i köket där jag ju oftast är. En riktigt stabil o gedigen hage från LS Produkter - rekommenderas! Den blev större än jag trodde och det är jag nöjd med.



Valparna har funnit sig väl tillrätta och lagt sig att sova i korg o på fäll.

Ovido - Quiz & Flashcards