Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Carry Jiewertz Larsson - 24 maj 2016 16:08

Äntligen får jag - Britta - blogga!!! Matte är snål med att låta mig komma till tals...men nu så!!
Var ska jag börja....jo...hmm...för snart två månader sedan åkte matte och jag upp till Sophie på Hilfies Kennel i Bromma och där fick jag träffa den här snyggingen

Sigge heter han..eller Art'Marant Hurricane om man ska va noga...själv heter jag visst Kaspelix X My Fingers...
Jösses vad jag blev kär och det blev han oxå, så jag fick stanna där i fleeeeeera dagar men sen kom matte och hämtade mig och då blev jag jättejätteglad för jag trodde nästan hon hade glömt bort mig...
När jag kom hem var jag trött o grinig i flera dagar (tyckte matte iaf) men det är väl inte så konstigt med tanke på mitt lilla kärleksäventyr...
Några veckor senare började jag må illa på morgnarna o tyckte det mesta var pest o pina men matte blev GLAD!!!
Hmm hur tänkte hon då???
Glad över att jag mådde skitdåligt var väl inte snällt!!!
Ja ja illamåendet gick över efter en vecka typ...men då!!!! Då blev jag plötsligt TJOCK!!!!
Jag som alltid varit vansinnigt snygg om jag får säga det själv....och det får jag ju!!

Nu ser jag ut så här

Matte är överlycklig och pratar var o varannan dag med folk i telefonen som tydligen vill köpa valp...men hallå!!! Vi haaaaar ju inga valpar? Jag fattar inget alls faktiskt...
Nä nu ska jag vila middag ihop med husse en stund...hej hopp från mig, Britta!!

Ovido - Quiz & Flashcards