Alla inlägg den 7 maj 2016

Av Carry Jiewertz Larsson - 7 maj 2016 17:39

   




Oj vad det känns bra att Britta väntar smått!!! Efter de tråkigheter som varit hittills i år i o med att min älskade Dixie gick bort, så känns det så klart fantastiskt att konstatera att Britta är dräktig!!!


Hon ökar i vikt o midjan är borta, hon är trött, har haft svårt att äta på mornarna MEN med lite Vom og Hundemat Puppy på torrfodret så blev maten visst intressant ändå!!



 Det här är Britta, Kaspelix X My Fingers,  

och det här är Sigge, Art'Marant Hurricane, som ägs av Sophie på Kennel Hilfies.


Britta är en go o glad tjej, utställd med Excellent, väldigt social och trevlig, sträv fin päls, skottfast, lekfull...ja helt enkelt allt man vill ha hos ett litet skäggtroll!

Sigge är en snygg kille, utställd med CK och har godkänt anlagsprov i Viltspår.


Valparna kommer att födas i månadsskiftet maj/juni med leverans tidigast slutet av juli/början av augusti.

Är du sugen på ett litet skäggtroll så är du välkommen att ringa mig på 0706528917.


Häromdagen skulle Britta o jag ta en promenad men vi blev stående utanför vårt hus o pratade med en granne, jag släppt hennes koppel för hon lämnar inte min sida just nu, då kom Gustaf...det här är Gustaf,

gående och tog tag i Brittas koppel o tänkte tydligen ta med henne på promenad....

Gustaf är vårt senaste tillskott...han är den vackraste katt jag sett men också den galnaste katt jag mött...

Så....valparna kommer att vara vana med katt men även med barn då vi är kontaktfamilj åt en pojke på sex år.


Ovido - Quiz & Flashcards