Alla inlägg den 2 december 2014

Av Carry Jiewertz Larsson - 2 december 2014 22:13

...vad gör du när du behöver hundvakt?
Vanligtvis så ringer jag mina vänner...men det är ju inte alltid det går så lätt!! Vad gör man då??
Jo man söker...letar....forskar...osv
Här finns ett smart alternativ: https://tasspass.se
Här kan du söka hjälp med hundpassning beroende på var du bor!! Bra att veta!! Eller hur!!
Här hos oss är det full rulle även fast Dennis flyttat...Britta tycker att hon är störst bäst OCH vackrast...och jo...jag håller kanske med...MEN!!! JAG är fortfarande både störst, bäst OCH vackrast!! He he he
Svea försöker självklart hitta sin plats i flocken...och Dixie hon är cool som alltid!!
Dixie o jag har anmält oss till tävling i Lkl1 vi har ju visserligen ett Lp1 men har inte startat i tvåan o tänkte mjukstarta lite...gahhhhhh hur tänkte jag??? Tävla??? Har vi ju inte gjort på TRE ÅR!!!! Tränat har vi inte heller gjort!!
Ja ja nu kör vi!!! Nyårscupen i vår hemmaklubb http://hallsbergsbk.se blir toppen!!
Heja oss!! Hjääääääälp!!

Ovido - Quiz & Flashcards