Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Carry Jiewertz Larsson - 15 oktober 2014 17:35

ja jag tror det får bli lite bilder idag...

Idag har valparna vägts, fått nya band och avmaskats för första gången...en sak är säker när det gäller det här gänget....och det är att de är högljudda när de inte gillar läget!
Jösses!!! I natt sov jag i gästrummet medan mannen sov i sovrummet m Dixie o valparna o jag vaknade vid fyrasnåret av att de minsann var hungriga!!! Sen var de hungriga igen vid sju....ja ja de är förlåtna enbart för att de är så gaaaaalet söta...eller vad tycker ni??

För er som följer oss i bloggen kan jag nu meddela att banden som är på nu kommer att vara de samma framöver - tack o lov dör reglerbara band med kardborreband!!
Pojkarna har: Grön, Blå, Gul och så en utan band
Flickorna: Röd, Lila och Svart
Alla växer o mår bra och Dixie mår oxå bra, hon har fått en fin röd fleeceväst för att hålla mjölkbaren varm...

Hon är lite rufsig o långhårig mitt hjärta men när valparna börjar äta lite annat än mjölk så ska hon få en ordentlig makeover, min fina fina kloka duktiga Dixie!!

I nuläget finns det två hanar kvar att tinga, är du intresserad av en söt liten pojke så ring mig på 0706528917
Här kommer några bilder från Dixies förra kull...

Nelson

Kenta

Benny...och slutligen

Hedvig!!

Skapa flashcards