Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Carry Jiewertz Larsson - 31 augusti 2014 22:26

Hej hej...Dixie heter jag...o jag är så rund o glad...min mage växer för varje dag...
Ja ja....fattar inte riktigt hur jag tänker....för ca fem veckor sen åkte min matte Carry o jag till Kennel Kaspelix i Karlskoga och så fort vi klev ur bilen så fattade jag...fattade att jag ääääntligen skulle få lite kul...lite rajtan tajtan så att säga - he he he
Har ju varit med förut...kom ihåg att det var bäst att sticka lite åt sidan o...ja ja...bajsa först...hm...döm mig nu inte för att jag säger som det är!!

Sen var det dags att träffa Hugo....oj oj oj sån snygging!!! Åhhhhhh.....jaaaaaa....och YEY.....
Och NEJ...döm mig inte för att jag gillar snygga killar va!! Har faktiskt hört att min matte oxå gillar snygga killar....
Men HALLÅ!! Snälla Dixie!! Du måste väl ändå inte skriva så!!!
Öh....nu ploppade visst matte in i MIN blogg!!! Hallå!! Håll dig undan!!! Nu skriver JAG!! Och JAG gillar snygga killar...och...matte...handen på hjärtat...det gör ju du med!!! Jag veeeet ju det!!! Husse är ju en snygg kille...å du gillar honom....japp!! För i morse ville du inte klia mig på ryggen för du kliade husse på ryggen o sa åt mig att lugna mig!!! Så!! Snygga killar gillar vi!!

Det här är min husse!!! Puss!!
Ja ja tillbaka till Snygg-Hugo!! Vi träffades!! Tycke uppstod!!! Valpar väntas!!
Och....hm....jag kan ju säga så här....att: jag gillade den första delen....men nu...nja...mår illa på morgnarna...kräks upp maten...midjemåttet ökat....midjemåttet ökar för varje dag!!! Matte mäter mig...o sen i måndags...alltså bara för sex dagar sedan aå har mitt midjemått ökat med typ 6-7 cm....gahhhhhhhhh
Ja ja jag vet ju att sen...när valparna är födda...och har snuttat klart på mig så återfår jag min figur!!!
Sen är det så här - har jag hört matte säga - att jag BLOMSTRAR!!! BLOMSTRAR när jag är dräktig!!! Vet inte riktigt vad det betyder...men gissar att det är nåt bra!!! För hon låter nöjd...och glad...och stolt....
Så....jag BLOMSTRAR....blir tjock....mår illa...äter massor med mat...är kelfrisk....mår FANTASTISKT faktiskt!!
Och om sisådär fyra veckor så har jag tänkt pluppa ut lite bebbar....
Vill du ha en sån här:

En sån här:

Eller en sån här:

...så kan du ringa min matte Carry 0706528917
Hej hej...nu ska jag sova lite...måste vila ordentligt för snart blir jag mamma till en massa smååååå skäggtroll...

Ovido - Quiz & Flashcards