Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Carry Jiewertz Larsson - 5 mars 2014 17:44

Nej lugn nu JAG ska inte ha bebisar!!! Men jag försöker o matte bara skrattar åt mig....fattar inte varför!! Hon säger bara att: nej lilla gumman du är för ung! Eller: men förstår du, farbror Dennis KAN inte göra bebisar så du kan lika gärna sluta försöka...
Hon är så tråååååååååkig min matte!!
Nu när jag ÄNTLIGEN får lite ordentlig uppmärksamhet från Dennis så sätter matte stopp! Hmm...
Ja ja hon säger att jag bara är tonåring typ...men jag är ju faktiskt 10 månader! Fyller det idag! Hurra!!
Jag tror att jag skulle kunna göra jättefina bebisar men OK OK jag väntar väl lite dårå....
Apropå bebisar så sa matte att jag skulle berätta att min pappas syster Svea fått bebisar och att man kan kontakta Maria på Kennel Kaspelix om man är sugen på en svart/silver-kille. Nu får jag be matte om hjälp....
Mamma till bebisarna är Kaspelix Unmarried "Svea" och pappa är Lakej's Lionheart och de är tydligen jättejättefina...fast jag har inte fått träffa dem fast vi är släkt...
Maria har telefonnummer 070-344 32 72 och hon heter Hallgren i efternamn.
Nog om det där bebistjafset nu o tillbaka till MIIIIIIIIIG!

Häromdagen kom Husse hem o sa till Matte att han hade köpt en överraskning till henne, och matte blev så klart glad....men inte jag....

Husse hade köpt ett nytt koppel...eller koppel o koppel...en kedja!!! Å så sa han nåt om att: det här kan nog inte den lilla Pirayan gnaga av!!!
Vadå??
Ja ja jag KANSKE - men bara kanske - har RÅKAT tugga sönder några koppel...närmare bestämt tre Flexikoppel (men det var bara för att jag vet att matte inte gillar Flexikoppel...fast husse gillar dem) två läderkoppel o ett nylonkoppel....men HALLÅ!!!! Är det så hemskt??? Jag gillar faktiskt inte att få min frihet begränsad!! Så då köper husse en KEDJA!!! Jaha....vi får väl se.....

I förrgår var vi ute skogen som vanligt matte o jag och då hittade vi såna här små konstiga saker och man kunde ju tro att matte hade hittat hästskit för hon blev jätteglad...det konstiga är att när jag hittar hästskit o vill mumsa så säger matte NEJ!!!! med förtifjorton utropstecken efter! Det är synd tycker jag för det finns gott om hästskit häromkring både i skogen o på vägarna o då muttrar matte....

Ja ja jag kör på som vanligt o nu aka jag vifta lite med rumpan framför Dennis för han blir så roligt flåsig då

Hej svejs från Lykke

Skapa flashcards