Alla inlägg den 3 augusti 2013

Hmm

Av Carry Jiewertz Larsson - 3 augusti 2013 21:03

Fina fotot på Lykke försvann....

Av Carry Jiewertz Larsson - 3 augusti 2013 20:59

Idag åkte hundarna o jag upp till Karlskoga där Maria - kennel Kaspelix - med familj bor.
Njöt av dagen, kaffe, hundar, solen o sällskapet o sen bar jag Maria klippa det som ska köras m maskin så jag kan trimma (jo jag vet att man brukar trimma först...men men) o det kliade nog i Marias fingrar för plötsligt var hon igång o trimmade o jag sa ju inte ett knyst...hi hi
Lilla Lykke så fin hon blev, hon passade på o smaka lite på Marias fingrar o skrek lite o hoppades att nån skulle tycka synd om henne men inte då!! Trimmad o putsad blev hon o jag ska bara dra lite långa strån o kamma ull, så fin så fin min lilla Toute Vitesse I Found A New Baby!!! Pappa är Kaspelix Qut The Crap "Texas" och mamma är ju min "Dixie" Toute Vitesse Amazing-Grace.
Så här blev resultatet, synd bara att vi inte tog nån "före-bild"
Liten Lykke är vääääldigt trött nu...
Tack Maria o Göran för idag - alltid lika skönt o avslappnat att vara i ert paradis!

[Bild]

Skapa flashcards