Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 7 juli 2013 22:58

Idag har vi - på olika sätt - jobbat i trädgården, valparna har "hjälpt till" fast jag uppskattade inte deras hjälp särskilt mycket.
Trots att vi även haft ett långt skönt besök av goda vännerna Carina & Johan o en av deras vuxna söner Krille så har vi hunnit med en hel del.
Vi fick upp seglet under lönnen där vi tänkt o ha hammocken, hammocken slipade jag ren igår o idag har jag oljat in dencför att kunna måla den imorgon. Mannen har även monterat upp ställningen till paviljongen och med våra tjeckiska inneboende grabbar togs även flaggstången ner. Dessutom lyckades mannen med Johans hjälp "släcka tvåorna" på hojen, dvs fixa till några småfel så den går igenom ombesiktningen - YEY!!!
Vi har varit ute hela dagen ända sedan kaffet serverades i solen i morse så nu sover valparna sött, nöjda med sitt jobb i rabatten....min Iris klarar sig nog inte för jag tror inte det är meningen att den ska vara platt.....
Här är lite bildbevis från dagens olika övningar:

Skapa flashcards