Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 6 juli 2013 13:42

Heeeeeeej jag heter Hedvig och imorgon fyller jag hela 9 veckor och än så länge så bor jag med två av mina syskon, Lykke o Oscar, hos min mamma Dixie o farbror Dennis. Sen finns det några som går på två ben o de är bra o ha för de ger mig mat o ser till att jag får komma ut o leka i gräset å så kelar de med mig o det gillar jag....annars gillar jag mest att gräva i rabatterna men tvåbeningen tyckte visst inte att jag skulle de för hon satte upp nåt nät, men jag kröp ju bara igenom....jag är duktig jag!
Om två veckor ska jag visst flytta till Peking....men....jag kan ju inte förstå kinesiska....ja ja det ordnar sig nog, Peking är nog inte såååååå långt bort för min ena tvåbening sa att det bara tar 1 1/2 timme o åka dit med bil....bil har jag åkt å det var liiite läskigt men jag överlevde ju...
Hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards