Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 2 juni 2013 20:33

Igår presenterade jag ett valpgym vör de små minitrollen och det var minsann roligt, den glittriga bollen har jag fått ta bort för glittret stod inte emot bearbetningen som blev   


 

I helgen har vi haft trevligt besök av två av de sex nya familjerna som ska köpa valp ifrån oss här på Kennel Toute Vitesse, igår var Stefan och Marie här o gosade lite med tjejerna och jag tror minsann att ljuv musik uppstod    


Idag har vi haft besök av Sonja o Magnus som ska ha en liten kille, och jag kan bara säga att det känns fantastiskt bra när man träffar familjerna o allt faller på plats. Som de flesta andra som föder upp små monsterhundar så är jag väldigt noga med vem jag levererar till - det viktigaste är ju att de små trollen kommer till kärleksfulla hem som har tänkt igenom noga vad det innebär att få hem en liten valp.

I morgon väntar ytterligare ett besök o när nästa helg är över så har alla tilltänkta valpköpare varit här. Sedan är det upp till mig att lära känna valparna o försöka matcha valp o familj så det blir så rätt som möjligt.  



 

Häromdagen hittade jag mamma Dixie uppflugen i ett av våra stora härliga fönster - jag ville ju bara svalka mig lite sa hon, det är ju så förskräckligt varm med all den här mjölken jag kånkar runt på   


Skapa flashcards