Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 13 maj 2013 23:40

Om några veckor kommer Mjölkfabriken att transformeras till en Bajsfabrik...
I den nuvarande fabriken är det lugnt o stillsamt o ingen för nåt väsen alls, men i den kommande fabriken...hmm då kommer det att vara tjo o tjim o stoj o bus - men det ser vi fram mot!
Att det sen innebär en del skyfflande o mockande det får man ta! Då börjar ju bebbarna bli små individer o få sina personligheter och det är ju sååååå mysigt!
I helgen stötte jag på två av tjejerna i den förra kullen, Alice och Ella, och gissa om jag blev lycklig när jag såg att de blev glada o lyckliga o kände igen mig - då blev hjärtat varmt! I slutet av sommaren när denna kull flyttat till sina nya hem så kommer jag att ha valpträff för de två första kullarna och mamma/mormor Doris kommer hit då oxå! Det ser vi fram mot!

Ovido - Quiz & Flashcards