Alla inlägg den 13 april 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 13 april 2013 13:13




Heeej - idag tänkte matte att jag - Dixie - skulle få blogga lite - men hon har bestämt att jag måste visa lite bilder från när jag var valp o så säger hon att det är för att jag ska komma ihåg att jag minsann inte var så skötsam som valp jag heller...vad hon nu menar med det fattar jag inte alls faktiskt   

 

Alltså ni ser väl klart o tydligt att det inte är JAG som busat med toapappret - jag försöker ju bara täcka upp för mamma Doris som låg bakom det här buset...

   

Och sen försökte jag faktiskt hjälpa till med dammsugningen men matte sa bara NEJ nej nej Dixie du får inte gnaga på dammsugaren...men hallå!! det var ju inte det jag gjorde alls.

   

Kolla bara så oskyldig jag är...

Och nej jag brukar inte stjäla mat...men matte GAV mig sitt äpple...jo jag loooovar så var det ju!!

 

Hoppsan jag var visst i blåsväder allt som oftast när jag var liten...


Men nu för tiden är jag minsann förståndig o lydig - jag har ju t o m ett diplom på att jag är just LYDIG!!




Ovido - Quiz & Flashcards