Alla inlägg den 7 april 2013

Av Carry Jiewertz Larsson - 7 april 2013 18:08


Hej jag heter Toute Vitesse Aprilia Pegaso "Vilda" och min mamma heter Dixie - nu ska jag visst få småsyskon   

 


Ja nu är vi äntligen helt säkra på att Dixie väntar smått - valparna är beräknade till slutet av v 18 alt början av v 19 (beroende på vilken av parningarna som tog) och tidigast leverans i vecka 27.

Vi är jätteglada o förväntansfulla inför den här kombinationen, pappan till kullen är N&SE UCH Kaspelix Qut the Crap "Texas" en riktigt charmig o stilig ung herre - tack Maria på kennel Kaspelix för att jag fick låna honom!! Mamman är Lp1 Toute Vitesse Amazing-Grace och vill du läsa mer om hundarna o deras stamtavlor o tävlingsresultat så går du inpå www.skk.se klicka på Våra e-tjänster, Hunddata och sedan Sök hundar, Texas reg nr är SE18935/2010 och Dixies är S31948/2009.

Som uppfödare får man ibland frågan vad man har för målsättning med en viss kull/kombination och mitt snabba svar kommer alltid att vara: att få fram mentalt stabila hundar, självsäkra, orädda och nyfikna med livsglädje, visst skönhet är viktigt men yta är inte allt! vill du veta mer så är det bara att du kontaktar mig.

 

Är du intresserad av en valp ur denna kullen är du välkommen att ringa mig på 0706528917

 

Dixie

 

 

Texas  

Ovido - Quiz & Flashcards