Alla inlägg den 2 december 2012

Av Carry Jiewertz Larsson - 2 december 2012 16:25


Hej jag heter Jultomten HO HO HO jodå det är så det är JAG som är tomten o om ni varit riktigt snälla så KAN det tänkas att jag dimper ner hos er till jul.....        

Jag tänkte att det var bäst att kolla att dräkten sitter som en smäck...jag har ju blivit lite rund om magen säger dom...

 

visst den är lite stor men jag växer fort säger matte...hmm Tomtemor menar jag ju

dom gav mig glögg så jag blev lite på sniskan tror jag....

fast efter ett tag tyckte jag inte att det var så himla kul att gå runt i den här varma dräkten.....

 

Man blir faktisk vääääldigt trött av att vara Jultomten - tänk så många man måste besöka....nä jag tror jag skippar det o sover en stunde istället.

PS: jag lurades bara jag är ju egentligen Royal - ni gick på det va...... 

Ovido - Quiz & Flashcards