Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Carry Jiewertz Larsson - 21 oktober 2012 16:29

På morgonen när jag givit valparna frukost och gjort ren o bytt underlag i valphagen så tyckte de små mosntren att de behövde nog hjälpa mig lite...

De har så klart kollat noga hur jag gör när jag byter tidningar...ibland tar jag ju bara bort ett par blad o ibland alltihopa, lite beroende på vad det är de har lämnat efter sig  


Raskt skred de till verket o tog sitt uppdrag på fullt allvar....inte en tidning var där den skulle när de var klara...men söta o underbara är de ju ändå mina små skäggtroll.

Gunno har engagerats i att ordna stimulans - så han har fixat några små tunnlar att krypa i och klättra på, den ena är i skumplast o den kan man ju undersöka med tänderna oxå, vi köpte även en liten katt-tunnel idag med en boll som hänger o dinglar men den har de inte hunnit upptäcka ännu för efter eftermiddagsmålet blev de så trötta så trötta så de somnade bums.

Skapa flashcards