Alla inlägg den 17 september 2012

Av Carry Jiewertz Larsson - 17 september 2012 12:15



Jag får inte mycket gjort här om dagarna just nu för det är så mysigt att bara sitta o njuta av de små trollen som kravlar runt i valplådan. Ljudet som blir när alla diar kan jag inte få nog av   

Dixie är jätteduktig o pysslar om de små men gör korta utflykter ut i trädgården för att bli rastad, men sen är det snabbt tillbaka in igen o jag tror hon kan räkna till 7 nu för hon är med o kollar när jag flyttar valparna från korgen till valplådan igen och när alla är på plats då går hon i lådan o lägger sig tillrätta.



Alla mår bra - och de är så fina när de ligger o diar, har vägt dem idag o alla går upp i vikt.


  

Idag serverades det frukost på sängen för lilla Mamma Dixie - ja valparna får ju frukost på sängen varje dag o inte bara frukost utan alla 143 måltider de äter under dygnet...nej jag har inte räknat måltiderna men jag tycker inte de gör annat än tuttar, piper o bajsar   

Skapa flashcards