Alla inlägg den 16 september 2012

Av Carry Jiewertz Larsson - 16 september 2012 14:06

Låt mig presentera Motorcykel-kullen. Som jag berättat tidigare betyder kennelnamnet Toute Vitesse "Full Fart" och vad är det mer fart i än hojar...å att mannen o jag åker hoj gör ju inte kopplingen sämre. Så här kommer namnen.
Hanarna:
T V Bridgestone Hurricane
T V Cleveland Tornado
T V Royal Enfield
Tikarna:
T V Triumph Minerva
T V Indian Velocette
T V Aprilia Pegaso
T V Ariel Square Four (om jag behåller en tik så är den min)
Annars är det lugnt o fridfullt så här ett dygn efter valpningen, Dixie äter bra o är en jätteduktig mamma som pysslar om de små och småskäggen (hmm de har ju inga skägg än men det kommer ju) ligger mest o diar och ibland är det nån som piper lite för den har kommit lite vilse så då får jag hjälpa dem till rätta.

Ovido - Quiz & Flashcards